C L O U D ;
ABOUT ENTRY WAIT TWITER FACEBOOK
no more tear syaza, you can do it
Friday 13 September 2013 • 07:08 • 0 comments
"Apabila seseorang itu menyakiti kamu, berdoalah kepada Allah agar kamu tak melakukan hal sedemikian terhadap orang lain.."

semoga tiada sifat DENDAM di dalam diri aku. hahaha. nampak je aku nie kuat, tapi lemah je sebenarnya. tapi jangan risau. nangis tak bawa ape2 pon kan. YA ALLAH, aku mohon padamu. kau sihatkanlah ibu aku. aku tak nak ibu aku menanggung kesakitan itu. jauhkanlah ibuku daripada sebarang kemungkinan yang buruk YA ALLAH. aku sayangkan ibu aku. selamatkan die YA ALLAH. semoga kau memakbulkan doaku ini.

apabila aku berada di sekolah. aku fikirkan aku boleh bergmbira. tapi tidak. dalam bergembira. aku masih ada kesedihan. memng aku nampk happy je. tapi hati aku hancur. lepas satu. satu. baru je aku nak rasa best2. tapi aku dah tahu satu cerita . bahawa die mmg nak gamekan aku. heyyy. memang stupid lah aku nie. sebab ayat die mmg mengayat hati laa kalau dibaca. sape je yang tak percaya kan. hahaha. tapi bodohnya aku di situ kerana mempercayai die seratus peratus. apelaa kebangangan aku nie. tapelaa. aku sedar aku nie siapa. siapa yang kawan dengan aku semuanya akan ada masalah yang timbul , maafkan aku ye. tapelaaa. aku boleh hidup menyendiri. saksikan laa kemunculan SYAZA LIYANA yang baru. yang senyap dan tidak mengambil tahu hal orang lain. sebab syaza yang lama senang diperkotak- katikkan. hahahha. senang je nak menipu aku nie, patut laa orang kata aku nie bendul. semua orang aku percaya. senang je kena tipu. sebab tu aku kena jadi syaza yang baru. syaza yang kuat. syaza yang tidak mudah ditipu. syaza yang baru akan diperkenalkan sebentar sahaja lagi. insyaallah. janganlah merindui syaza yang lama. kerana syaza yang baru akan muncul. terima kasih kepada someone yang telah menghilangkan keriangan syaza yang lama. syaza yang baru hanyalah seorang yang bosan dan orang semua akan menjauhinya. thank you




PAST
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

LOOK THIS;

" I HATE BETRAYER. or MY SUPERMAN will kill you. THANK YOU ==' "

OTHERS;