C L O U D ;
ABOUT ENTRY WAIT TWITER FACEBOOK
i'm back again
Monday 24 June 2013 • 21:02 • 0 comments
hello mello blog? wah2. dah berhabuk ye awak blog? aloloe. tape3. saya dah aktifkan awak balik. awak dah x berkarat, berhabuk n sekutu dengannya. hehhe. saya rindu awak laaa blog. hahaha. maafkan saya kerana telah meninggalkan awak buat seketika. n agak lama saya tidak menarikan jari jemari saya untuk awak ye blog. hahahhaha. yang penting jangan merajuk sengan saya ye blog yang comel ecewahhh. kebaboooommm. syabun is here right now untuk menulis entry2 baru di dalam blog yang comel cengginie. keh3,. haaha. actually. sorry bahasa bercampur., dah menjadi trend zaman kini laaa wakk. hahha. btw~ saya tak pandai nak berbasa basi sangat laa ye, baca je laa ape yang saya nak tulis nie yer.

hai3. syabun dah nak mula mengembangkan blog nya blik. herm.. hari nie saya nak crita pasal someone yo. herm. malas nak bagthu nama die. tapi, saya sayang sangat kat die. even kitorang just kawan. . tapi~ ramai orang jelez maaa bila saya dekat dngan die. yelaa. die hensem. smart n bajet2 gitooo. sape jeq prempuan yang x minat. nonsense weyhhh. kepada someone yang telah dimention ini. dengan ini . saya NUR SYAZA LIYANA BINTI MOHD YADILLAH nak cakap thanks, thanks, thanks, thanks, thanks, ye2...kau belanje aku banyak gila weyhh. macam mana aku nak byr balik? kau memang suke buat aku rasa bersalah. tape laa. lain kali aku belanja kau ye kurus kering. biar kau besar sikit. oke?

NIHILOS. . aku mintak maaf sbb aku nama kau naik. n sbb aku kau kena dngan die. sory ya? aku tak tahu macam mana nak backup kau lgi. dah x tahu nak tutup mulut org macam mana. dah penat aku menafikan. tapi ttap sama. baik aku berdiam diri kan? arghhhhh. tapi aku rasa bersalah sbb kau kna sekali. kesian kauuu. aduyaiiii. so. sorry. sorry. sorry. aku tak suke kau rapat ngan akak tu. tolonglaa faham. aku tak suke. faham? faham x? dah banyak kali aku ulang nie. aku x suke. kalau kau x dengar aku tak kesah. tapi aku dah cakap aku tak suke die. oke>?

n seperkara lagi~ saya belikan die t-shirt. JENAMA GARAGE. die pernah cakap. segala pantang larang die dah bagi kat aku. die suke warna merahh. die nak baju ketad2. kalau boleh ikut badan die. biar cool n smart. wahai adik. akq dah ikut dah segala arahan adik2 . jangan risauu. n die dah pakai baju 2, n sesuai gile ngan die. wreng~ die kata baju yg aku bagi 2 smart, heyyy. tengoklaaa sape yang bagi. SYAABUN laaa weiii. . mammaamiyaa. n seperkara lagi. kami hanya berkawan dan cuma agak rapat . tiada diclaire ape2 ye. n jagan dibahaskan. poyo tak ayt.

kepada akq2 angkat insan tersebut. jangan risauu. saya takkan amik die dari awak.. awak semua tahu tak.. segala post2 awak kat fb n tweet. smua saya terasa oke..aku takkan gaduh hanya disebabkan sorang laki. ohhhh. not 'me oke. 2 bukan SYABUN BRUTAL YANG COMEL namanye. oke?n jangan nak stalk sangat laaa. rimas katekauuu. cuba aku yang stalk korang. alahaiii. cubalaaa faham sikit meyhhh.  kalau die dah kata die x suke kat awak2 smua., dah laaa. bukan salah saya. hak die. so jangan pertikaikan. . syabun x suke bergaduh. cukuplaaa masa lampau. tidak ingin berulang kembali. hanya fikirkan pasal PMR PMR N PMR!!!!!!!! ADE FAHAM?

cukuplahhhh jari jemari aku menari hari niee. kepada budak tersebut aku tak sayang kauuu. tapi aku cuma nak berkawan. harap maklum. aku akn sayang kauuu jika aku btol2 percaye kat kauuu. n thanks yer budakk kerana telah belanja aku banyak2 gilosss. n jangan minx ganti balik sudaaa. hahhaha. n trimas sebab percaya kat aku. n jangan lupe aku. I ALWAYS WITH YOU. ecewaahhhhh. oke laaaa. kebhaaiiiiiiiiii3. hanya ayat mainan semata-mata. faham?




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

LOOK THIS;

" I HATE BETRAYER. or MY SUPERMAN will kill you. THANK YOU ==' "

OTHERS;