C L O U D ;
ABOUT ENTRY WAIT TWITER FACEBOOK
KENA BALIK KE SEKOLAH TERSAYANG::~
Wednesday 26 December 2012 • 08:30 • 0 comments
heyttt~ hye everyone.. dah lame lha saya tak jumpe you all.. ahah.. macam ramai jeq kan yang tengok blog saya kan? its okayhhh!! sesiapa yg melihat blog saya::~ thanks.. walaupun dah lama x update blog saya yang comel ni....

pada tahun 2012 i. actually dah akhir tahun 2012 da ni.. saya NUR SYAZA LIYANA BINTI MOHD YADILLAH mengakui yang saya sangat terjal dan gila2.. hahah.. tapi saya tak sombong okeyhh.. saya layan smua orang...woo. banyak kenangan yang saya dapat tahunn ni.. baik.. dan buruk lagi bayak kot.. byaselha.. saya kan mmg nakal2 gitooo~

kepada SMKA MAAHAD MUAR ****** tahun 2013 saya nak mengharumkan nama skolah yer.. doakan saya dapat 9A.  INSYAALLAH. i will try my best.. mahu banggakan keluarga yang tersayang.. kepada parents saya~ akak  minta maaf sbb kputusan teruk pada tahun 2012 ni... sbb slalu main2. tapi... saya ak berubah tau.. so sokongan anda smua amat diperlukan..........

HAHA~ actually.. saya dah tak sabar nak naik skolah ni.. beberapa hari jeq lagi.. okeyhh!! GET READY FOR SCHOOL SYAZA~.rakan-rakannku FATIN,  MAINA..alhamdulillah,,, kita still sama kls. tak sabar lha nak jumpa mereka... hope we always friends yah.. kepada YASMIN,UPA.. even x sama kls, kita still kawan yer.. jangan lupa tegur2 saya yang berada di kelas bersebelahan anda yg hanya dipisahkan dengan dinding sahaja..

wooooo. tahun ni kan~ saya dah dipertemukan dengan sebuah PERSAHABATAN. terima kasih rakan-rakan, banyak yang saya perbaiki pada tahun ini.. kepada sesiapa yang membenci saya. saya mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi mengumpat saya dan tidak semena-mena menambahkan pahala saya dengan sendiri tetapi anda pula yang mendapat dosa... THANK YOU VERY MUCH LHA LOL XD..awak2.. saya nak nasihatkan awak ni. saya tahu saya NAKAL pada tahun ini.. tapi layakkah saya untuk dibenci , kerana saya juga makhluk ALLAH juga.. sama sahaja dengan awak. so.. tak payah nak over sangat kan? sampai cerita2 yang macam2 kan. semua orang pon ada salah jugak kan.. kita tak sempurna lha wak!!!
so.. PERGI JAHANAM dengan ayat2 plastik AWAK tu~

inilah rakan2 saya pada tahun 2012~ saya sayang awak2 semua. Ich liebe alle meine Freunde








PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

LOOK THIS;

" I HATE BETRAYER. or MY SUPERMAN will kill you. THANK YOU ==' "

OTHERS;