C L O U D ;
ABOUT ENTRY WAIT TWITER FACEBOOK
bergembira di rumah YASMIN SHAHROM::~
Sunday, 4 November 2012 • 02:29 • 0 comments


hait3.... sekarang ni nak cite pasal Moment kat rmh min lha... AMAZING GILER DOH..!!
hehehe.. biaselha.. klau dah ada kawan2 sekepala ngan aq msti lha gila2 kn.... lagi2 aq,  atien, maina n min duk satu rumah.. mstilh akn jd macam dunia ni kitorang yg punyer.. hahagagaghagaga..

kat rmah kawan saya ni YASMIN SHAHROM mmg seronok nak mati tahu x?? klau korg ad msti korg pening kepala.. kitorang kan mmg gila2 nk mati lha katakan... sipa jeq x knl kami ni G.K.G.U.

kitorang sambut birthday min mlm tadi.. BTW. YASMIN, HAPPY BIRTHDAY yer sayang.. kitorang sayang ko gile2.. hope.. jngn lha lpekn kitorang yer.. n aq x kn lupe ko duk sebelah aq pada tahun 2012 ni... ni special untuk ko..!!

wah padan mke kmu... dhlha kna bling tepung n telur.. bau busuk maa.. tapi kamu cantik... n SEDAP. rse mcm nk mkn cekodok n jemput2 jeq ko waktu 2..! tapi kitorg best giler knakn ko,.. sampai kitorang pon jd JEMPUT2.. sayang kmu thu..!!

siang 2.. kitorang ada jamuan kls.. ni pon min . wah kami jumpe kawan lame kami yg sudah terbuang.. wah rindu kot kat mereka 2 ni... hehehhee..

haikal sidek... 


nazmi melan

ni gambar kitorang berbahagia bersama-sama....


sayng kamu semua yer..


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

LOOK THIS;

" I HATE BETRAYER. or MY SUPERMAN will kill you. THANK YOU ==' "

OTHERS;