C L O U D ;
ABOUT ENTRY WAIT TWITER FACEBOOK
YOU go to dustbin
Thursday, 23 August 2012 • 23:39 • 0 comments
hye awk..!! post ni SPECIAL UNTUK AWAK tau

  aku ucapkn ribuan terima kasih lah kat kau sbb dah hancurkan kepercayaan aku pada kau. i approciate it very much lha...!!!!!! ok.. bru aq thu .. that aq ni kwan time ko susah kan???? ok fine.. never mind...

ko thu x.. selama ni aq syg ko gile2... even dlm diam... aq tnye dak2 lain mcmmne ko kat kls.. tp ko... haha.. buat aq mcm smpah kan.... TENGKAYU la psal 2,,!! aq x thu lah kalau ko terasa ke x! tp yg psti aq mmg syg ko lha...

saya NUR SYAZA LIYANA BINTI MOHD YADILLAH ingin memohon maap sekiranya saya ad buat salah kat awak.!! saya tahu.. n saya cuba baiki balik k... 

sahabat..!! aq nk thu jeq.. ko mrh kat aq sbb aq sbb aq rpt ngan orang lain kah? aq x pernah marah p0n ko nak rapat ngan BUDAK 2.. sbb siapa aq nak tentukan siapa yang kau nak kawan.. tapi kau buat aq mcm mayat hidup.. kat asrama ckap ngan ko,... lagi best kot ckap ngan kucing.,, sekurang-kurangnya adalah jugak die jawab... miau pown tape.. tp ko?? cakap ngan tunggul kot..!!

ko thu x?? aq sbnrnyer... nangis tau sbb ko... aq rse ko mmg kwn aq yg plig aq syg,.... x pernah kot aq syg kwn mcm aq syg ko..!! even aq ad kawan yg rpat ngan aq...! tp aq kawan ko n syg ko lbih kot..!! cbe ko tnye kwan rapt aq skrg.... aq ngis kot cite psl ko kat dier.. sbb aq mmg syg ko.. tp asl ko buat aq mcm ni,.. ? aq x sanggup kot tngok kau kena marah.. kena ngumpat ngan dak lain.. aq cuba bela kau.. aq dah nasihatkan kau banyak kali...smpai kau nangis kan? kawan kau ada buat kau macam 2? x pernah kan.. diorg mkin sokong kau buat bnda2 yang x sptutnyer dibuat... aq thu aq bukan nyer bagus sangat.. maybe,,,, bila kau bace post ni... kau ckap aq ni poyo jeq baik... aq thu lha aq lg jht dari kau...! tapi aq buat mcm ni.. sbb aaq sayang ko kn?? itu p0wn ko x leyh terima ke>> penat kot aq ngis,,, tp ko lgsung x thu.. ko bukn caring pon psl aq.......

 kepada kawan dier..!! jga die baik2... !! aq sayang kawan aq ketad2...!! aq thu.. ko dh slalu buat kwan ko terumbang ambing kan... aq dah kna ngan ko dah... dan aq x nk kawan aq pown kna sama macam aq,..!! 
dah dpt kwan baru.. tinggalkan kawan lama..!! ya... ITULAH KAU..

best friends non animated 43 z5pc3t0xdb1 300x229 Sahabat 
 sahabatku,.... lihat di bawah ini;;

Salah satu kekayaan hidup selain keluarga adalah sahabat
Sahabat adalah seseorang yang mau berbagi baik dalam suka dan duka
Sahabat adalah seseorang yang memaklumi kekurangan kita dan bangga dengan kelebihan kita
Sahabat adalah seseorang yang tak akan meninggalkan kita sekalipun kita belum menjadi sahabat yang terbaik baginya.
Sahabat adalah seseorang yang menegur kita saat kita berbuat salah
Sahabat adalah seseorang yang memberi kita selamat saat berbahagia
Sahabat adalah seseorang yang bisa tertawa dan menangis bersama kita.
Sahabat adalah seseorang yang siap memberikan kita kritik dan juga masukan
Sahabat adalah seseorang memberikan kita waktu untuk sekedar menumpahkan uneg-uneg
Sahabat adalah tempat beristirahat saat kita lelah melangkah dalam hidup ini
Sahabat adalah cermin kita untuk memperbaiki diri.
Sahabat adalah permata terindah
Sahabat adalah kekayaan tak ternilai
aku sayang kau ketad2 lah kawan.....!! harap kau terasa!!
 
luahan hati .!! saya...!!



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

LOOK THIS;

" I HATE BETRAYER. or MY SUPERMAN will kill you. THANK YOU ==' "

OTHERS;