C L O U D ;
ABOUT ENTRY WAIT TWITER FACEBOOK
::~ NEW DETERMINATION ~::
Wednesday 25 January 2012 • 09:45 • 0 comments
sya L0VE diri saya 

new year. so there must be a new determination. though not as good as others. but we can try, right? world full of challenges. so we must strive for a perfect world and the hereafter. I do not want to help make the past as an obstacle to my change. for a better tomorrow than today. although difficult to achieve. but not impossible if I try this year. amin ...Support me if I fall.


en0ugh..... i want t0 struggle.. pleze... supp0rt me... cukuplah saya ngis 1 mlm c0z kputusn saya yg teruk.. insyaallah.. thun ni sya akn cuba yg terbaik.... even.. sya x kn jd seferfect orang lain... janji sya mencuba...

When we are dreaming alone it is only a dream. When we are dreaming with others, it is the beginning of reality. 

                                       I WILL D0 WITH GREAT EFFORT IF I COULD
  
hahah... n0w  saya bru sdr.. 0rg baik x smstinyer baik.. n org jht x smstinyer jht... sk0lah thun  ni mmg best l0rh... rmai kwan dh ajr erti persahabatan,, n erti kejayaan dlm hidup..


kwan lme still kawan.. tp thun niew.. saya rse all 0f them saya kawan..!! yeah.. sya prmah thun ni... spew yg ajr sye jd peramah ni..?? saya cuba h0rmat kawan sya... seni0r sya.. n juni0r. maaf klau sya x h0rmat k0rg......!!


lalallaaa.. skang sya dh rpt ngan rmai budak.. yeah.... antaranyer... yunie... khalish... nadia... izzah.. yasmin.. n ramai lg l0rh.. tp..jiehah..niesa.. eima.. nara.. ziera..kim.. iqah.... stiil kwan l0rh..!!

h0pe.. mreka dpt bimbing sya..!! ceyt.. n saya dpt bimbing mereka jgak..!!.. cewah..!! skarang saya senior.. s0.. kna tunjuk baik ler k0n0n.. adik2... yer akak.. ceyttt ..dak2 f0rm 1 smua besar2 n tinggi.. nmpk matang btul.. trustly.. terkilan... k0t..!! sediyhh.. c0z di0rg lbih tinnggi dri saya.... jujur nk ngis..!!tp aq  cuba jd akak baik... tp x sngke k0t.. di0rg pngil saya kak SYABUN kot... pas 2 bkn nk bg salam.. siap pukul nk tegur aq.. c0z aq lyan di0rg.. sediyh k0t.tp aq x kesah... sbb kita semua bleyh brubh kn?? saya tahu saya banyak buat salah. s0.. saya minx maaf yer..!! saya tkut.. saya still h0pe diri saya yg bru.. saya sayg diri saya yg skrg sbb.. saya x sprti dlu.. selfish... emo... n everything that bad.. tenkzz 2 my family n friends that support me... n ubah diri saya yg bru skrg..!!





tenkzz awak2 semua sbb jd part 0f my life..!!!!!!!!!  h0pe we still friends..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


s0.. new azam.. new life.. and new everything... s0metimes we must changes right?? because i know everyone not perfect..... chaiy0k t0 me... n chaiy0k to y0u all....!!!!! i tenkkz c0z read my p0st..!!! 

Labels:



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

LOOK THIS;

" I HATE BETRAYER. or MY SUPERMAN will kill you. THANK YOU ==' "

OTHERS;